Friday, July 19, 2013

Pole juba peaaegu kuu aega blogisse kirjutanud, aga suvel lihtsalt üldse ei viitsi sellega tegeleda. Aega tegelikult isegi on, kuna tööl ma praegu ei käi ja see on niii hea, aga millegipärast pole lihtsalt viitsimist ja samas ei ole just väga paljut, millest kogu aeg kirjutada. Viimasel ajal on olnud ka suhteliselt pingeline aeg, kogu see ülikooli kandideerimine ja ootamine, et kuhu ma nüüd sisse saan. Sain küll hõbemedali, aga nt TLÜs ei andnud see mitte midagi juurde, mis on küll väga veider. Kuskil vestlustel ma õnneks käima ei pidanud, aga TTÜs käisin sisseastumiskatsel, millega sai matemaatika eksami tulemust parandada. See oligi põhimõtteliselt nagu mata eksam, esimene ja teine osa, 100p oli võimalik saada. Väga raske see ei olnud, esimene osa oli päris kerge. Ootasin päris head tulemust ja mis ma lõpus sain? Täpselt sama tulemuse, mis matemaatika eksamil. Natuke vihaseks ajas küll:D no kuidas ikka täpselt sama.. Nüüd ühes koolis olen õnneks juba sees, nii et enam ei pea muretsema, et mitte kuhugi ei saa:D
Rohkem vist preagu juttu polegi, näitan teile mõningaid pilte, mis Helluga eelmine nädal tegime. Polnud ammu niisama väljas pildistamas käinud ja mõtlesime, et võiks ju minna. Piltidel mul veel väga pikad juuksed, esmaspäeval käisin juuksuris ja lasin 10-15cm lühemaks lõigata. Nüüd nii mõnus ja tegelikult oleks võinud isegi rohkem lasta, juuksed ikka nii pikad.






No comments:

Post a Comment