Tuesday, July 23, 2013

Juuksed lühemaks!

Olen juba ammu tahtnud juukseid natuke lühemaks lõigata, aga kogu aeg kartsin, et nagunii lõigatakse liiga palju ja siis hakkan kahetsema, et lasin üldse lõigata jne. Jaanuari kuus lõigati mul ka tegelikult kuskil 10cm ära ja suurem järk, kui varem oli. See 10cm kasvas aga kuidagi eriti ruttu tagasi ja juba mõne kuu pärast oli tunne, et juuksed jälle sama pikad kui varem. Ainuke asi, et eest ja pealt juuksed palju lühemad, ja just selline järk mulle ei meeldinud. Tahtsin, et juuksed oleks kõik sama pikad. Seda ma aga selle korraga veel samuti ei saavutanud, nüüd kui natuke veel kasvavad ja järgmine kord jälle kuskil 10cm ära lasen lõigata, siis ehk saavutan:) aga siis kindlasti see asi, et tahan jällegi järku:D Juukseid lasin lõigata ilusalong Sharmis ja lõigati kuskil 10cm. Kodus olles mõtlesin, et oleks võinud isegi veel rohkem lasta, juuksed ikka nii pikad. Mulle nii meeldib juuksuris käia, peale seda juuksed alati lõhnavad nii hästi:D ja puhtana püsivad ka kauem.


Niimoodi pilte kõrvuti vaadates oleks nagu eriti vähe lõigatud:D otsad aint kõik nii sirged ja terved. Kuigi ega varem nad mul katki ei olnudki, kuigi eelmine kord lõikasin jaanuari kuus.. ainuke asi on see, et juukse otsad muutuvad aina peenemaks ja nagu juuksur ütles, et nad oleks nagu välja veninud ja seega ei näe nad üldse terved välja ka. minu meelest ongi täiesti mõttetu kasvatada ülipikad juuksed, kui otsad on meeletult katki, välja veninud ja ei näe kohe üldse ilusad ega terved välja. Pigem las nad siis olla lühemad, aga terved. Samas tahaks mingit suuremat muutust juustele, mul on peaaegu kogu aeg olnud pikad juuksed, aga ma kohe üldse ei raatsi:D lihtsalt ei julgekski tervet patsi maha lõigata, kuna ma tean, et ma hakkaks seda NII väga kahetsema. vahepeal mõtlesin salgutada, aga see kahjustab hirmsasti juukseid ja jällegi ei raatsi seda teha. 
Mul on juba väga pikalt olnud probleem juuste väljalangemisega. Alguses arvasin, et ju on niisama siis karvavahetuse periood, siis tulid eksamid ja arvasin, et sellest, aga siiamaani neid ikka tuleb päris palju välja. Kui Sharmis juuksuris käisin, siis nägin, et neil oli müügil mingisugune šampoon, mis on juuste väljalangemise vastu. Ostsin selle siis ära ja paar korda olen juba kasutanud ka, loodan väga, et see tõesti toimib ka.

2 comments: