Thursday, July 25, 2013

NOTD: OPI If you moust you moust



Ostsin omale hiljuti Pariisi veest uue OPI küünelaki. Mul on nüüd 2 OPI küünelakki ja need on vist tõesti mu kõige paremad küünelakid. Ainukesed lakid, millega ma saan panna 2 kihti ja see reaalselt kuivab ära ka. Teiste lakkidega, kui panen 2 kihti, siis võib isegi järgmisel päeval tulla mingisugune triip sisse, kohe üldse ei kuiva ära. Tegelikult see küünelakk kahte kihti ei vajagi, kuna katvus ühe kihigagi väga hea. Aga mulle nii meeldib, kui 2 kihti on, küüned on siis kuidagi paksemad ja natuke jääb selline tunne, nagu oleks püsilakk peal. OPI lakkidel on ka super püsivus! Minul püsib nädal aega väga ilusasti peal, kui hästi hoida, siis võib püsida isegi kauem. Aga siis on ainuke asi see, et lakk hakkab siis juba välja kasvama. Kui OPI küünelakid oleks odavamad, siis mu kõik küünelakid oleksidki vist OPI omad, täielik lemmik! Ei pea kasutama ka mingisugust pealislakki, küüned jäävad ilma selletagi väga läikivad ja ilusad. Küünelakk on tegelikult isegi natuke roosakam, kui piltide peal jäi. Laki nimeks on If you moust you moust.
Millised on Teie kogemused OPI küünelakkidega ja millised küünelakid Teie lemmikud on?

2 comments:

  1. mis hinnaga see lakk on? üliilus värv!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. OPI lakid maksavad enam-vähem 10.5€ minu teada. Aga selle laki sain natuke odavamalt, täpselt ei mäletagi, aga kuskil 8-9€ :)

      Delete