Monday, June 24, 2013

Lõpetamine!

Reedel, 21.juunil oli minu lõpetamine, lõpetasin Haapsalu Wiedemanni Gümnaasiumi ja hõbemedaliga!! Nii uhke olen enda üle ja isegi pool aastat tagasi poleks arvanud, et medali saan. Mäletan, kui 11.kl lõpus geograafia läbi sai ja õpetaja ütles, et mul tuleb kokku 4 ja küsis, et kas tahan parandada ja mul ju medali lootus. Selle peale ma ütlesin kohe, et mingit medalit ma kindlasti ei saa ja ei hakka parandama. Läks aga natuke teisiti ja medali ma lõpuks ikkagi sain! Pidin küll see aasta mõnes aines natuke rohkem tööd tegema, aga medali nimel olin küll nõus seda tegema.
Lõpetamine oli niii tore ja armas ja suur-suur aitähhh kõigile, kes mu lõpetamisele tulid ja mind õnnitlesid! Mul oli selline tunne, et mina sain vist küll kõige rohkem lilli, ma reaalselt ei jaksanud neid lõpuks enam hoida ja käed olid nii väsinud, küünarnukk annab siiamaani tunda:D 












2 comments: