Friday, February 1, 2013

Uued asjad Oriflamest


Tellisin Oriflamest mõned uued asjad ja eile sain need kätte. Jäin oma tellitud asjadega rahule ja näitan neid teile ka:)


Studio Artist tolmpuuder ja Giordani Goldi lauvärvipintsel. Pintsel tundus pildilt vaadates natukene suurem, aga olen sellega ka rahul, kuna ta on niii pehme ja mõnus. Ta peaks olema naturaalsetest harjastest. Tolmpuuder meeldib mulle väga! Kuigi arvasin jällegi, et on natukene suurem, aga pole hullu. Halb on ainult see, et tal polnud kaasas puudripatja ja minu oma sinna sisse ei mahu, seega ei saa teda kuhugi kaasa võtta, kuna puuder läheks kõik seal sees laiali. Peab aga otsima sinna sobiva suurusega puudripadja, siis on see mure lahedatud:) Kataloogis öeldakse, et ta on valgustpeegeldavate osakestega ja kuna ta on läbipaistev, siis sobib iga nahatooniga. Mulle see toode väga meeldib, praeguses kataloogis on ta hinnaks 6.59€, tavahind on 9.49€. Lauvärvipintsel maksab hetkel 2.89€, tavahind on 4.19€.


Heledam roosa huulepulk (piltidel välimine) on minu oma, teise (piltidel sisemine) tellisin emale. Heledama toon on nude pink ja tumedam candy pink. Hinnaks on tal preaguses kataloogis ainult 2.19€! Mulle meeldivad mõlemad toonid, aga enda oma siiski natuke rohkem:D Huultel ta kahjuks päris selline ei jää, aga ikkagi ilus, natuke läikiv heleroosa ja tumedam jääb siis natukene tumedam.


Tender Care palsamid on lihtsalt niiii head! Praeguseks olen kasutanud nelja neist. Lisaks pildil olevatele veel kirsipalsamit (lemmik!) ja lõhnatut palsamit. Vasakpoolne on karamellipalsam ja parempoolne kookosepalsam, mõlemad väga hea lõhnaga. Praegusest kataloogist tellisin kookose oma, hinnaks 1.99€ ja karamelli oma tegelikult juba eelmisest kataloogist. Palsamit saab kasutada huultel, küünarnukkidel, küünenahkadel, kandadel ja teistes väga kuivades piirkondades nahal. Mina olen põhiliselt ikka huultel kasutanud. Ainuke miinus on see, et ta on sellise potsiku sees ja natuke paha on sealt kätte saada. Aga muidu väga hea toode!
Sain juba järgmise kataloogi ka kätte, mis algab 17.veebruarist ja seal on kirsipalsam!! Mul koguneb neid ikka korralik hulk, aga ma lihtsalt pean ju selle kirsi oma ka saama:D seal on ka mandli ja kookosepalsam ja ostes 3tk, hind 4.49€! Kes soovib omale ka sellist palsamit saada, andku teada:)

No comments:

Post a Comment