Tuesday, February 5, 2013

Viimsi spa!


Käisime nädalavahetusel kalli Steveniga Viimsi spas ja mulle nii meeldis see spa! Toad olid küll tavalised, aga spa osa oli ülimalt mõnus.
Enne spasse minekut šoppasime ka, mul on ikka nii vedanud, kuna Stevenile isegi meeldib šopata ja nii hea on koos šopata:) Leidsin omale Bershkast ühe mega ilusa pluusi ja lõpukingad!! Kleiti mul küll veel ei ole, aga see-eest kingad on:D need on musta värvi ja seega sobivad ma arvan, et enamus kleitidega. Need kingad on lihtsalt nii ilusad ja ma pidin need saama. See pidi ju olema saatus:D me hakkasime just poest ära minema, kui ma viimasel hetkel veel ütlesin, et lähme vaatame korra selle kingariiuli ka üle. Kui ma siis neid kingi nägin, need olid ainukesed ja täpselt 36 suurus, ehk mulle jalga justkui valatud (:D) ja oma kõrge kontsa kohta on nad väga mugavad. Me aga tahtsime natuke veel poodides käia ja söömas ka, seega ma neid kohe ära ei ostnud, kuna muidu oleks pidanud suurte kottidega ringi käima. Kui me aga mujal veel poodides käisime, siis mind lihtsalt niii piinas see, et mis siis saab, kui keegi need kingad ära ostab?! Siis me korraks käisime jälle seal ja ma panin need kingad kinni:D tunni aja pärast läksime tagasi ja siis ostsime ära.
Kui lõpuks spasse jõudsime, siis läksime kohe ujuma ja saunatama. Panime toas oma hommikumantlid selga ja sussid jalga ja läksime:D õnneks ei pidanud kuskilt peaukse juurest niimoodi minema. Esimesena siis suundusimegi kohe saunadesse. Seal oli kuus sauna: kadakasaun, soolakivi saun, aurusaun, soolasaun auruga, kuum leilisaun ja puuküttega leilisaun. Eriti meeldisid mulle kolm esimest. Kadakasaun oli nii mõnus ja seal oli nii hea kadakate lõhn.

kadakasaun
soolakivi saun
Eriti meeldis mulle see, et seal oli ka selline baari moodi koht, kust sai süüa ja juua osta. Ütlesid ainult oma toa numbri, ei olnud vaja mingeid kaarte ega raha kaasas tassida. Kõige pealt tellisin sealt mango-smuuti, jõin seda ja istusime sellistel soojadel lamamistoolidel, niii mõnus! Hiljem läksid muidugi kõhud ka tühjaks ja oli natuke süüa ka vaja tellida. Mul läheb ujudes ja saunatades alati kõht tühjaks:D Hommikul saime veel hea hommikusöögi ja siis läksime linna. Linnas käisime veel Steveni ja Ukuga Pii elu vaatamas, väga väga hea film! Varsti alustasimegi Haapsallu tagasisõitu.
Minu nädalavahetus oli igatahes väga tore ja kui kellegil on varsti plaanis spasse minna, siis Viimsi spad soovitan väga!:)

No comments:

Post a Comment