Sunday, January 27, 2013

Efalock lokitangid

Efalock curls up lokitangid ostsin sügisel ilumessilt ja nendega oli mul päris palju jama, nüüdseks olen nad juba poodi tagasi viinud ja raha ka õnneks tagasi saanud. Lokke sain ma nendega teha ainult ühel korral ja siis ma ka vaid proovisin, et millised lokid jäävad ja tegin ainult mõned lokid. Väga ilusad lokid jäid ja kahju, et minu lokitangidega nii läks. Vaevalt, et need kõik Efalocki lokitangid nüüd halvad on, ju mina sain lihtsalt mingi praagi variandi. Aga kirjutan, mis minul nendega juhtus.
Kõigepealt kui teisel korral nendega lokke tahtsin tegema hakata, siis tangid lihtsalt ei läinud soojaks. Neil tangidel saab kraade reguleerida, klõpsisin seda mitu korda ja võtsin stepslist välja ja proovisin uuesti, aga mitte midagi. Õnneks olin ma tšeki alles hoidnud, väga vedas, sest tavaliselt ma seda ei tee. Kui ükskord Tallinnasse läksin, siis võtsin lokitangid kaasa ja viisin poodi tagasi. Oleksin juba siis raha tagasi tahtnud, kuna arvasin kohe, et kui nendega juba korra jama on olnud, ju siis edaspidi ka midagi juhtub. Siis aga raha tagasi ei antud, vaid saadeti remonti. Umbes nädala pärast helistati, et lokitangid on parandatud, küttekeha vahetati ära ja nüüd on kõik korras, võite järgi tulla. Tallinnasse mul aga lähiajal plaanis minna polnud ja õnneks saadeti need mulle Haapsallu ka tasuta.
Vahepeal nad tükk aega seisid mul, ei kasutanud kordagi, aga siis tuli jõuluball ja ma mõtlesin, et teen omale jõuluballiks lokid. Umbes 3h oli ballini aega, panin lokitangid sooja, lasin kuumakaitset ja olin juba valmis lokke tegema. Panin kraadid kõige tugevama peale ehk siis 200kraadi peale, kuna tahtsin kiirelt lokid valmis saada. Natukese aja pärast tundsin aga veidike kärsahaisu ja panin madalama kuumuse peale, 160kraadile. Võtsin siis üpriski suure salgu ja hakkasin kohe tangide vahele keerama. Nii palju kui ma siis keerata jõudsin ja juuksed lihtsalt sulasid nende tangide vahele ära. Umbes 15cm pikkune juuksesalk või isegi pikem. Ma olin täiesti šokis! Tangide vahel lihtsalt oli minu pikk juuksesalk ja juuksed olid kärssanud. Lõikasin kärssanud otsad muidugi ära, aga see hais püsis ikka mitu päeva peas, kui sealt kohast nuusutada. Tagant järele mõtlen küll, et no miks ma ei oleks võinud võtta alguses mingit väga väikest salku ja seal proovida, oli vaja kohe suur salk võtta ja tangide vahele ka keerata. Aga ma ei osanud isegi ette kujutada, et midagi sellist võib juhtuda. Kui Tallinnasse järgmine kord läksin, viisin need tangid jälle sinna poodi tagasi. Kõik, kes kuulsid, mis nendega tangidega juhtus, olid ka väga üllatunud, sellist asja polnud küll varem kordagi juhtunud. Tangid pidid ikka korralikult üle kuumenema, võib-olla pandi uus küttekeha ka vigane. Poes tahtsid nad kõige pealt mulle uusi tange müüa, kuna minu tangid olid messilt ostetud ja ainult 20€, siis uute tangide ostmiseks oleks pidanud pool või isegi rohkem juurde maksma. Neid samu tange poes nagunii ei olnud, mitte et ma neid teist korda enam osta oleksin julgenud:D Lõpuks nad õnneks olid nõus raha tagasi andma.
Nüüd on mul räige hirm lokitangide ees! Sõbranna tangid on ikka veel minu käes ja eelmine nädal mõtlesin nendega lokke teha, panin nad juba sooja ja kui tegema oli vaja hakata, siis ma lihtsalt ei julgenud. Otstele korra vajutasin, aga rohkem teha ei julgenud. Tahan aga varsti uued tangid osta, loodan, et siis saan hirmust ka üle! Aga nüüd ma vähemalt tean, et alati proovin kõige pealt väikese salgu peal ja kui kõik on korras, siis võtan alles suurema salgu!

No comments:

Post a Comment