Wednesday, January 23, 2013

Haiguse pisik on lõpuks mind ka tabanud:( nohu on mul väga tihti, aga niimoodi haige, et istun kodus ja midagi teha ei jaksa, pole väga ammu olnud. Ei mõista, kust ma selle pisiku nüüd sain.. väga halb. Aga koolist on küll juba täitsa kopp ees jälle, nii et ongi hea vahepeal natuke kodus olla. Järgmisest nädalast tuleb uus tunniplaan ka ja see tundus isegi täitsa normaalne olevat, ainult neljapäeval esimese tunniga on küll väike jama. Tunniplaani järgi peaksid osad õpilased kahes tunnis korraga olema, kuna 1.tund on matemaatika/politoloogia ja osad õpilased käivadki mõlemas tunnis :D
Eelmine nädal sai mu armas Elina aasta vanemaks ja tema sünnipäeva puhul käisime Müüriääre kohvikus kooki söömas. Polnud seal väga väga kaua käinud, vähemalt aasta aega või isegi rohkem. See on nii mõnus ja hubane koht ikka, aga niii pisike, minu mäletamist mööda oli see kuidagi palju suurem.. :D aga koogid on väga head, sõin marja-toorjuustukooki, ülihea! See nädal oli armsa Raili sünnipäev ja seda tähistasime samuti eelmine nädal. Väga tore õhtu oli, varsti saab äkki pilte ka näha:)
Aga preaegu ma näitan teile natuke vanemaid pilte, natuke üle kuu aja tagasi tehtud, aga kätte saime nad alles hiljuti. Klassiga oli meil jõulu õhtusöök Taksi pubis ja enne seda tegime koolis piparkooke. Teist aastat järjest oli meil klassiga nii, et ei tee mitte kinke üksteisele, vaid tõmbame loosiga kellegi nime ja teeme talle hoopis luuletuse. Mina sain väga toreda luuletuse ja samalt inimeselt ka veel, kellelt eelmine aasta:)

enne Raili sünnipäeva

No comments:

Post a Comment