Friday, January 11, 2013

Punupats (nelja salguga)

Mõned nädalad tagasi vaatasin ma üle pika aja youtube'is jälle igasugu juuste ja soengute videoid ja mulle jäi silma üks väga ilus ja kergest tehtav pats. Katsetasin seda muidugi kohe ise ka ja see hakkas mulle väga meeldima. Pats on nelja salguga punupats, kus üks salk on veel omakorda punupatsiks punutud. Tegemine ei võta üldse kaua aega ja tulemus on väga ilus!
Minu tehtud pats nägi välja selline: 



Pisike punupats on küll palju paksem kui videos, aga mulle meeldib nii rohkem. Kuna väga peenikese punupatsiga saan teha palju lühema patsi ja üleüldse ei tule terve pats siis eriti hästi välja.
Kellel viitsimist on, proovige kindlasti järgi ja andke teada kuidas välja tuleb ja kas teile meeldib:)

Lõpetuseks video, kus õpetatakse seda patsi tegema:


2 comments:

  1. Väga ilus, ei jõua ära oodata, millal mul endal juuksed ükskord nii pikaks kasvavad, et saaks igasuguseid vingeid punutisi proovida :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa:) Ma juba mõtlen, et peaks ikka natuke lühemaks lõikama, aga samas ei raatsi.. :D

      Delete