Thursday, January 3, 2013

The body shop

Otsustasin oma sünnipäevaks saadud The body shop'i kinkekaardi ära kasutada, kuna seal oli käimas kampaania, et kui ostad 35€ eest tooteid ja omad love your body kliendikaarti, siis saad kingituseks vaarika kehavõi. Kuna kehavõid tahtsin ma nagunii osta, siis minu jaoks oli see pakkumine väga super. Kliendikaarti tahtsin ka juba ammu endale teha ja nüüd oli selleks väga hea võimalus. Kõikide toodetega olen väga rahul:)


Kingituseks saadud vaarika kehavõi väärtusega 17.50€. Olen selle tootega üli-ülirahul. Teeb oma tööd väga hästi ehk siis super hea niisutaja ja mulle nii väga meeldib see lõhn! Lõhn jääb püsima ka päris pikaks ajaks, õhtul määrin peale ja hommikul ärgates on lõhna väga hästi tunda ja veel hiljemgi. Trumpas igatahes üle mu kõik teised keha niisutajad:)


Kuna mul muutub talvel nahk päris kuivaks, siis niisutavat näokreemi oli mul vaja. Varem kasutasin oriflame mingit näokreemi, aga seda määrisin vahest isegi mitu korda päevas peale ja nahk ikka kuiv. Nüüd olen seda kreemi kasutanud umbes 3-4 korda ja viimati paar päeva tagasi ja isegi preagu on mu näonahk täiesti normaalne ja ei vaja mingit niisutust. Väga rahul selle kreemiga, kelle näonahk vajab niisutust, siis kindlasti julgen seda kreemi soovitada. Hind on 19.50€.


Mango kehasprei (11€). Lõhn meeldib mulle väga, nii magus ja hea. Kellele väga magusad lõhnad ei meeldi, neile see ei istuks, aga mulle meeldivad, nii et olen väga rahul. Peal püsib ta ka hästi, poes küsisin ka selle kohta ja öeldi, et isegi hommikust õhtuni võib peal püsida. Täitsa võimalik. 


Küüneviil (3.50€) ja antibakteriaalse toimega kätepuhastaja (3.70€). Viimane on tõesti väga kiiresti kuivav ja mittekleepuv, nagu lubatakse. Lõhn meeldib mulle jällegi väga, nii mõnus maasika lõhn. Jälle saan ühe oriflame toote välja vahetada:) Küüneviili veel eriti kasutada ei ole jõudnud, kuna hetkel kasutan dependi oma. Ostsin ta pigem selle eesmärgiga, et 35€ täis saada:D Küll ta kunagi kasutust ka leiab.


Avastasin vahepeal pinterest'i. Olen seal küll varem käinud, aga siis see mulle eriti huvi ei pakkunud. Nüüd kui eile käisin, siis otsustasin endale ka kasutaja teha. Ei tea küll kas ma hakkan seal nüüd tihti käima ka, aga minu kasutaja leiate SIIT! :)

4 comments:

  1. See vaarika kehavõi on kindlasti väga hea:) The Body Shopi tooted on üldse üsna head!

    ReplyDelete
  2. See desifintseerija on mega hea ja parima lõhnaga ka TBS-i puhastajatest minu arust :)
    Kui ma seda kasutan, siis öeldakse, et jälle on õunte lõhn :D

    ReplyDelete