Monday, December 10, 2012

Waterfall twist

Tahtsin sellest patsist juba ammu kirjutada, pildid tegin juba üle kuu aja tagasi, aga millegipärast olen seda kogu aeg edasi lükanud. Tegu on waterfall twist'iga või siis lihtsalt kahe salguga waterfall. Seda on imelihtne teha ja välja näeb ka minu meelest kena, samuti nagu tavaline waterfall. Mõni aeg tagasi tegin seda patsi omale päris tihti, aga nüüd pole pikemat aega jälle juustega midagi erilist teha viitsinud, tavaliselt kannan kas lahtiseid juukseid, krunni või kõrget hobusesaba. Vahelduseks on see täitsa hea ja kui teha ühele poole, nagu mina seda teen, siis võtab see tõesti väga vähe aega. Eks paljud on kindlasti juba tuttavad selle patsiga, aga äkki leidub ka kedagi, kes veel ei ole. Väga armas pats igapäevaseks kandmiseks, koolihommikutel hea lihtne teha:)


Siit võite näha, kuidas seda soengut teha. Super kerge ja ilus. Kui ma seda tihti omale tegin, siis ükspäev tahtin õiget waterfalli ka teha, aga näpud olid sellega nii harjunud, et õige ei tulnud enam väljagi.. :D


Minul tuli ta välja selline, mulle väga meeldib:) 


Üks hea uudis ka!
Tegin täna ARKi sõidueksamit ja sain läbiii!!! Niinii hea meel, et selle lõpuks tehtud sain. Reedest olen siis ka mina lubade omanik:) Sõitma minnes olin enam-vähem kindel, et kukun jälle läbi, kuna mul lihtsalt ei tulnud enam üldse külgboks välja. Tegimegi selle kohe alguses ära, ma olin niiiii närvis, aga õnneks tuli kohe välja, tõesti vedas:D Ma olin terve sõidu aja lihtsalt väga närvis, nii et kokkuvõttes sõiduga ma väga rahule ei jäänud, eelmine kord oli ikka palju parem, aga õnneks sain tehtud, see on põhiline!

No comments:

Post a Comment