Tuesday, December 18, 2012

Cafe Tallinna jõulupidu


Laupäeval toimus Cafe Tallinna jõulupidu. Poole üheksa ajal hakkas pidu pihta ja läksime Lisettega kohvikusse. Kõik pidid omalt poolt kaasa tooma natuke näksimist ja kokku saimegi ilusa kaetud laua:) Loosiga tõmbasime ka nimed, kellele kingitust tegema peab, mina tegin Helenile ja mulle tegi kingituse Taavi. Minu kink oli küll väga lahe:D Alguses sain väga suure kingipaki ja mõtlesin, et huvitav, mida ta mulle nüüd nii suurt veel kingib.. Siis tegin paki lahti ja leidsin sealt sees kasti, mis oli paberitega täidetud, siis leidsin sildi, millel oli 'tõmba siit' ja hakkasin tõmbama, kuni lõpuks sai silt otsa ja lõpus oli 'tüng' ja pidin ise hakkama otsima, mis seal sees siis on. Lõpuks leidsin ülesse ripsmetušši :D (Bourjois volume fast&perfect). Jõulpidu oli väga väga tore, väga toredad töökaaslased on mul!:)

Cafe Tallinna tiim (Liis on puudu)
Peo seltskond, Aimi oli kaamera taga
Cafe Tallinna mehed
Cafe Tallinna naised koos ülemusega
mu armas Lisette:)

No comments:

Post a Comment