Thursday, December 6, 2012

Oriflame

Tellisin vahepeal jälle Oriflamest. 3 toodet tellisin ja lisaks saadeti mulle veel 2 toodet (kätekreem ja dušigeel), kuna vastasin mingisugusele küsitlusele oriflame kohta. Ise tellitud toodetega olen väga rahul. Kätekreemi on ka päris okei, aga dušigeeli ei ole kasutanud, kuigi ise neid tooteid ei oleks tellinud.
Super hea huulepalsam, teeb huuled nii pehmeks, niisutab ja ka lõhnab hästi. Ainuke miinus on see, et ta on nii pisike ja saab väga ruttu otsa (1,6g). Olen seda juba mitu korda ostnud, tõesti väga hea ja soovitan! Eelmises kataloogis maksis ta 2,19€, täishind on 5,69€.
See lainer on mul hetkel veel tegelikult olemas, aga hakkab otsa saama ja tellisin kohe uue. Mulle väga meeldib see, joone saab teha väga täpse ja püsib kaua peal. Vahest kasutan ka elf'i kreemjat või vedelat lainerit, aga millegipärast meeldib siiski see kõige rohkem. Väga mugav kasutada. Praeguses kataloogis on hind 2.89€, tavahind 6.49€.
Tahtsin lõpuks ka mingit kotti oma pintslitele ja lõpuks leidsin, olen väga rahul. Praeguses kataloogis on hinnaks 6.99€, tavahind 9.99€. 
 Jumestuspintslite kott seestpoolt. Paremal pool on ka lukuga sahtel.
Need Cocktails'i tooted sain kingituseks. Kätekreem on mõnusa õrna lõhnaga.

Samuti sai mul vahepeal ripsmetušš otsa ja tellisin jälle Oriflame Wonder lash ripsmetuši, praeguses kataloogis on ta ainult 3.49€. See on vist mu üks lemmikuid tooteid Oriflame'lt.
Pühapäevast algab uus kataloog, tellin ka ise varsti uuesti ja kes on tahab ka midagi tellida, öelge julgelt!:)

No comments:

Post a Comment