Sunday, October 7, 2012

Ilumess ja nädalavahetus

Selle nädala põhisündmus oli kahtlemata Ilumess! Reedel käisime Heleniga seal uudistamas ja saime ka päris palju asju omale soetatud.

Aga enne Tallinna minekut olime koolis õpetajad, kuna reedel oli ju õpetajatepäev. mina ja Elina pidime olema inglise keele õpetajad, ehk siis Ludmilla ja Gilden. tundi pidime andma 12Ü klassile, neile kes ise tunde ei anna. Kohale aga ei ilmunud kedagi, seega me tundi anda ei saanudki. Aga vähemalt saime niisama õpetajate toas ja kantseleis olla:D kantseleis oli päris tore, vahepeal toodi kaks seitsmendikku ka sinna. Saime Elinaga ühe pildi ka.
kantseleis
Meie saime juba enne kella 12st koju ja peale ühte hakkasime Tallinna poole sõitma. Helluga läksime esimese asjana loomulikult messikeskusesse. Väga palju inimesi oli seal ja niii palju asju ja veel nii odavalt! Üritasime kõik kohad läbi vaadata ja parimaid pakkumisi leida. Oma ostudega olen väga rahul ja oleks mõned asjad isegi veel tahtnud osta. Aga hiljem oli teatrisse minek ja me läksime sinna niigi väga suurte kompsudega:D

Saingi omale lõpuks lokitangid! ammu olen juba mõelnud neid omale osta, kuna ema sirgendajaga ma küll omale lokke teha ei saanud, nii kandilised jäid kuidagi. Tradehouse'i lokitangid, tavahind oli u 35€ ja mina maksin 19.90€. Neid lokitange oli ka mitme erineva suurusega, ma ostsin diameetriga 25mm. Eile juba proovisin ka nendega lokke teha, minu pikkadele juustele on ikka päris raske teha ja ma ei osanud sobivat kuumust ka valida.. aga mõned lokid, mis ma tegin, olid küll väga kenad:)

Dependi tooted. Nätsud ja küüne poleerija anti tasuta. küüneviil on erinevate pooltega, kasutasin ka seda juba ja viil on väga hea. poleerijat proovisin ka ja see tegi küüned nii läikivaks. Lauvärvipintslit veel kasutanud pole, aga tundub hea.

 Neid testreid jagati tasuta ja need andsin emale.

 Orly pisikesed küünelakid. 5,3ml. Mõlemad maksid 2,5€. Mõlemaid oli suuremaid variante ka (18ml) ja need maksid 4,5€. Vasakpoolse nimi on couquette cutie ja parempoolse prelude to a kiss.

 Väga ilusat tooni küünelakk minu meelest. Selle hind oli vist midagi 2euroga.

Lõpuks sain ka selle harja omale! Suvel vaatasin seda juba hansaplantis, aga millegipärast siis ei ostnud. Õnneks sain selle nüüd. Täishind on 9€, mina maksin midagi 7euroga. Super hea kamm.

Four reasons'i volume booster - juuksejuure kergitaja. Seda veel kasutanud pole, aga täna kavatsen järele proovida. koju jõudes avastasin, et emmel on täpselt samasugune..:D täishind oli tal 11.5€, aga seal oli poole hinnaga ehk siis ma sain ta 5,75euroga:)

Ilumessilt äratulek oli päris jube, kuna lihtsalt räige tuul oli seal ja täielik tuuletunnel:D ei saanud edasigi õieti liikuda, võtsime käest kinni ja üritasime kuidagi minna. Linnas käisime veel Lidos söömas ja siis läksime Draamateatrisse etendust ''Tuhkatriinumäng'' vaatama. Minu meelest kõige parem etendus see polnud, aga vähemalt saime naerda, kuna meie lähedal istus üks naine, kes väga naljakalt naeris ja veel väga imelikkude kohtade peal:D Peale teatrit läksin Heleriini juurde ja hiljem läksime vanalinna. Õhtu lõpetasime mõnusas Reval cafes kakaod juues:)

4 comments:

  1. Mul on ka see bellaoggi küünelakk, minu meelest üli hea, mis sul see värvi nr muidu on? :)

    ReplyDelete
  2. jaa, mu meelest ka ja selle värvi nr on 11:)

    ReplyDelete
  3. :) see nii ilus värv. mul heleroosa ka, nr 9, see ka armas:P

    ReplyDelete