Monday, September 24, 2012

Lash P7 ripsmeseerum

Tellisin juulis omale cherry'st Lash P7 seerumi. Tavahind on tal 99€, aga seal maksis ta 24.90€ ja ma sain veel millegipärast -3€ alla ka. Varem olen kasutanud ka oriflamest tellitud ripsmeseerumit lash booster, seda kasutades ma mingeid muutusi ei märganud, vaid ta tekitas mul silmade ümber lööbe. Mõtlesin nüüd selle seerumi ka ära proovida, lootsin, et teebki mu ripsmed pikemaks.
Mida teeb Lash P7 ripsmetele ja mida ta sisaldab? 
* Muudab ripsmed pikemaks ja tihedamaks
* Hooldab ja toidab ripsmeid
* Sisaldab looduslikke ekstrakte
* Sisaldab spetsiaalseid polüpeptiide, vajalikke proteiine ja vitamiine
* Takistab ripsmeid välja kukkumast
Minu ripsmeid seerum märkimisväärselt pikemaks ega tihedamaks muutnud ei ole. Aga mul oli vahepeal tihti vasaku silma alumisel ripsmepiiril odraivad ja nende tõttu kukkusid paljud ripsmekarvad välja, vahepeal tekkis isegi selline nö ''auk'', kus polnud mitte ühtegi ripsmekarva. Nüüd kui seerumit kasutanud olen, on aga ripsmekarvad sinna ilusti tagasi kasvanud. Hiljaaegu oli mul samas kohas jälle odraiva, aga õnneks enam ripsmed sealt ära ei kukkunud. Pole märganud ma ka, et mul üldse ripsmeid välja oleks kukkunud. Enne oli ikka, et vahest meigieemaldamisel mõni tuli ära. Hetkel ma seerumit enam ei kasuta, kuna üle-eelmine nädal muutus mul silmade ümbert nahk järsku ülikuivaks. kasutasin siis igasuguseid niisutavaid kreeme ja seerumit ka, ikka oli nahk kuiv. siis jätsin seerumi kasutamise järgi ja nüüd kõik korras. Kokkuvõttes on seerumil plusse ja miinuseid, aga põhiasja-ripsmete muutmine pikemaks ja tihedamaks, ta minul ei täitnud.

No comments:

Post a Comment