Sunday, October 14, 2012

natuke juttu

Aeg ikka lendab meeletult ja juba järgmine nädal on vaheaeg! Koolis on enamus ajast suhteliselt lebo olnud, ainult eelmine nädal olid mõned tööd ja matemaatikaga tuleb vaeva näha. Autokool ka vaikselt edeneb, teisipäeval on libedasõit Pärnus. algab see juba kell pool 8 hommikul.. liiga vara ikka minu jaoks:D neljakesi lähme ja ise saame maanteel ka sõita. aga vahepeal jõudsin juba sõiduõpetaja ka ära vahetada, nüüd sõidan Tõnisega:) tema autoga on mul aga siduriga raskusi ja valgusfoorid ja suured ristmikud on küll kõige hirmsamad:D üldse kui on juba natuke rohkem autosid, on hirmus:D loodan, et saan sellest hirmust lahti. oktoobri lõpus on viimane teooria tund ja siis juba teooria eksam, sõidueksami tahaks ka ruttu ära teha, et kiiresti ARK'i minna, ei tea kas lumega üldse julgen sõita..:D

Laupäeval oli Rannarootsi keskuses ostuöö, otsustasime perega ka minna. esines Tanel Padar ja poodides olid soodukad. humanas olid kõik asjad 0,5€ ja leidsin endale kohe kaks täitsa ilusat kampsunit. üks maksis muidu 4€ ja teine 3€. Ideaalist tahtsin tegelikult omale uut jumestuskreemi osta, olen juba tükk aega mõelnud Bourjois'i healthy mix'i osta, aga seal oli nii palju rahvast ja kohe üldse ei viitsinud hakata sobivat tooni otsima. see ost jääb järgmiseks korraks, sest selle jumestuskreemi peaks ikka ära ostma. hetkel kasutan loreal'i true match jumestuskreemi ja see on mul päris vana ikka, kuna päris igapäev ma jumestuskreemi ei kasuta. aga see-eest sain omale Ideaalist uue meigieemaldaja, Puhta looduse rahustav näopiim saialillega hakkab otsa saama ja tahtsin midagi uut proovida. ostsin siis Garnier'i puhastuspiima, välja näeb selline:
 
Greibi ekstraktiga ja lõhnab väga hästi. Lubab eemaldada ka veekindla meigi, pole veel proovinud, kas seda teeb ka. pildilt tundub valge pudel, tegelikult täitsa heleroheline. Tavahind on tal midagi 6€ga, aga eile maksis ta 4.41€. ja rohkem soove mul eile ei olnudki:) 

Tänane päev möödus töiselt, olin Cafe Tallinnas tööl ja üllatavalt palju rahvast käis söömas. arvasin, et tuleb rahulik päev, aga kus sa sellega:D muudkui tuli kliente ja tuli. kui palju tegemist, siis ju aeg lendab, millegipärast täna oli just vastupidi, tööd oli palju ja aeg ka venis. lõpuks sain mina ka süüa ja sõin caesari salatit pestokanaga, cafe tallinna caesari salat on kindlasti üks parimaid!

Peaaegu juba unustasin.. see nädal oli koolis retsimine, retsisime Elinaga 10A klassist ühte poissi, kolmapäeva õhtul oli lõpp üritus, tehti rada, mille 10ndikud läbi pidid käima ja hiljem kuulutati välja uus monarh, kelleks sai ALAR!!!! jeee, nii tore:)
üks ainuke pilt ka sellest õhtust, kus ma ka peal olen: 

klassivendade Keni ja Berdiga
ja ühe asja unustasingi:D aga nüüd täiendan. kes veel ei tea sellisest netipoest nagu siison.ee, siis nüüd on viimane aeg järgi uurida ja soovitatavalt ka konto luua:) konto saate luua vajudes SIIA , peaksite saama kohe ka 2€ krediiti ja kui mina 10 inimest kutsunud olen, saan ka 10€ krediiti. kes vähegi konto omale teha tahab, siis palun sellelt lingilt:)

2 comments:

  1. hehee, ma juba mingi kuu aega olnud kahe vahel, kas osta true match või healthy mix ning siiani pole suutnud otsustada... praegu mul loreali 24h, aga see mulle eriti ei meeldi, kulub poole päeva pealt maha.

    ReplyDelete
  2. true match püsib küll hästi peal ja healthy mix'i kiidetakse ka väga, nii et ma ei oskaks ka valida:D aga kui healthy mix'i enne mind ostad, siis ütle, kuidas on ja kas soovitad ikka:D

    ReplyDelete