Friday, January 24, 2014

NOTD : OPI You callin' me a lyre?


Vahelduseks meeldivad mulle väga ka sellised tagasihoidlikud nahatooni küüned. Olen seda küünelakki juba mitmeid kordi kasutanud ja see tõesti väga meeldib mulle. Toon on minu meelest nii ilus ja tõesti hea vaheldus minu igasugu eri tooni roosadele küüntele:D Lakki olen peale kandnud tavaliselt kolm kihti. Kui peale kanda ainult üks kiht lakki, siis jääb toon täiesti läbipaistev, teisega juba natuke parem ja kolmandaga selline nagu piltidel. Tavaliselt kannan peale kaks kihti lakki, aga selle küünelaki puhul on kolm minu arvates parem. Püsivus on nagu OPI küünelakkidel ikka - väga hea. Minul püsib nädal aega ilusti, aga ka isegi kauem. Küünelaki hari on väga mugav, üpriski suur ja see muudab küünelaki peale kandmise väga kergeks. Väga enam muidu küünelakke peale OPI omade kasutada ei tahagi, need on tõesti kõige paremad minu arvates:)

2 comments:

  1. Mida sa make up store küünelakkidest arvad? :)

    www.beautysteffi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pole ise veel ühtegi Make up store'i küünelakki kasutanud, seega mul mingit arvamust ei olegi veel:) aga teistest blogidest olen lugenud, et väga head on need küünelakid.

      Delete