Tuesday, January 28, 2014

FEG Eyelash Enhancer


Sain sünnipäevaks selle ripsmeseerumi ja olen seda juba mõnda aega kasutanud. Seerum lubab muuta ripsmed tihedamaks, pikemaks ja parandada karvade struktuuri. Ripsmeseerum ei tugevda olemasolevaid ripsmeid vaid hoopis nende juuri, mille toimel siis peale kasvavad karvad on tugevamad, tihedamad, pikemad, tumedamad ja tervemad. Seerum on looduslike kurgi ja granaatõuna ekstraktidega, ei sisalda alkoholi ega parabeene ning ei ärrita silmi ümbritsevat õrna nahka. Toodet on väga mugav kasutada, peale meigi eemaldamist tuleb seerum aplikaatoriga kanda ripsmejuurtele. Tavaliselt panen seerumit ainult ülemistele ripsmetele, aga vahest harva ka alumistele. Kuna mul on just vasaku silma alumised ripsmed väga nõrgad, vahest tekib ripsmepiirile nö auk, ripsmed lihtsalt tulevad ära ühest kohast, siis olen just sinna ka vahest seerumit ikkagi pannud.


Mina oleks FEG ripsmeseerumist täiesti vaimustuses! Varem olid mu ripsmed ka üpriski pikad, aga see seerum on nad ikka märgatavalt pikemaks muutnud. Samuti ei ole mul vasaku silma alumiste ripsmete vahel enam mitte mingisugust auku, ripsmed on seal nii terved ja neid kasvab aina juurde. Kasutasin ka varem ühte ripsmeseerumit (Lash P7), sellega aga erilisi muudatusi ei märganud ja samuti muutis seerum ka mu naha silmade ümbert väga kuivaks. FEG seerumil mina ühtegi miinust ei leidnud ja soovitan seda väga! Minu ripsmetele see toode igatahes väga meeldis. Samas ma ei oska öelda, kas seerum mu ripsmeid tihedamaks muutis, väga hõredad polegi nad mul ka kunagi olnud, aga uusi ripsmeid on küll päris palju kasvanud.


Mõned pildid ka, millised mu ripsmed on ilma ripsmetuššita (ülemised pildid) ja millised on nad ühe kihi ripsmetuššiga (alumised pildid).
Hetkel on võimalik ripsmeseerumit (3ml) osta cherry.ee'st, tavahind on tal 99€, cherry's aga 20.90€. Minu puhul antud seerum tõesti toimis, seega julgen seda soovitada:)

7 comments:

  1. Vauuuuu kui ilus..nagu ripsmepikendused oleks :D..Pean ka raudselt soetama selle.Super-super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui mitu kihti ripsmetušši panen, siis mul juba endal ka selline tunne, nagu oleks ripsmepikendused peal:D loodan, et sinul toimib samamoodi! ja kuule, sul on nüüd blogi kinnine.. tahaksin ka lugeda:D

      Delete
  2. Vauuu! Uskumatult pikad ripsmed tõepoolest :O

    ReplyDelete
  3. Beste wimpernserum "Revlash"

    ReplyDelete