Sunday, November 10, 2013

NOTD: Neon & on & on


Mõtlesin, et annan China Glaze'i küünelakile uue võimaluse, äkki püsib kauem peal. Pilt on tehtud kohe peale küünte lakkimist ja toon ei ole ka täpselt see, mis päriselt on. Tegelikult on ta isegi veel neoonim, mulle meeldiks aga selline toon rohkem, nagu ülemisel pildil on. Järgmisel päeval tuli juba osadest kohtadest lakk maha, nii et võib öelda, et selle laki püsivus on kuskil 1-2 päeva, mis on tõesti väga vähe. Samas ma ei kasutanud ka alus- ega pealislakki, ehk nendega oleks püsivus natuke pikem. Küünelakil ei ole minu meelest ka eriti hea katvus, ühest kihist ei piisa üldse, vähemalt kahte paksu kihti lakki on vaja. Vähemalt hea on see, et lakk kuivab väga kiiresti, aga ta kuivab täiesti matiks. Mulle meeldiks aga, et jääks ikka läige ka peale, matid lakid mulle väga ei meeldi. See lakk jääb vist nüüd rohkem kapi peale tolmu koguma, aga vähemalt sai China Glaze'i küünelakk ära proovitud ja sain veel rohkem kinnitust, et OPI küünelakid on siiski kõige paremad:D

1 comment:

  1. Mul on ka mingi neoonroosa toon CG-lt ja sama lugu, tuleb ühe-kahe päevaga maha. Värv ise on hästi kaunis.

    ReplyDelete