Wednesday, November 13, 2013

Giordani Gold'i huulepulk ja puudripärlid


Giordani Gold'i puudripärleid olen juba päris pikka aega endale tahtnud, kuna olen nende kohta palju head kuulnud. Mõnda aega tagasi olid Oriflames kliendipäevad ja sai nende kontorisse tooteid uudistama minna ja kingituseks sai valida omale ka ühe toote. Mina valisingi kingituseks endale puudripärlid (tooniks natural radiance, tavahind 14,69€) ja olen nendega väga rahul. Puudripärlid on ka Buduaari poolt valitud üheks lemmik-tooteks sellel aastal. Koha peal pakuti mulle ka väga huvitavat Oriflame'i teed ja kõik olid väga sõbralikud:)
Giordani Gold'i Voluptuous huulepulga sain samuti tasuta. Mul oli juba kogunenud päris palju boonuspunkte ja nende eest sain ise omale toote valida ja ma valisin selleks huulepulga, tooniks pink lace, tavahind on huulepulgal 10,29€. Huulepulk on väga mõnus kreemjas, jätab huultele mõnusa naturaalse roosaka läike, samal ajal ta ka niisutab huuli. Lõhn on tal natuke teistsugune, kui tavaliselt huulepulkadel on, ma pole veel päris täpselt selgusele jõudnud, kas mulle meeldib see lõhn või mitte:D Pakend on tal minu meelest imeilus, kuidagi väga luksuslik ja kena.
Mõlema tootega olen väga rahul ja soovitan neid samuti:) Kas olete kumbagi neist toodetest proovinud, kuidas olete rahule jäänud?

No comments:

Post a Comment