Friday, June 7, 2013

Valgeranna seikluspark ja Pärnu








Teisipäeval otsustasime sõpradega minna Valgeranna seiklusparki ja Pärnusse randa ja muidugi Steffanisse. Kogu tripp oli nii vinge ja ilmaga ka väga vedas. Vahepeal küll natuke sadas, aga väga soe oli ja hiljem tuli päike jälle välja. Seiklusparki jõudes avastasime, et seal on veel umbes 20 last enne meid ootamas, õnneks saime rajale ikka enne neid, muidu oleks ikka päris kaua ootama pidanud. Seikluspargis oli 5 rada, alguses oli harjutamise rada ja siis lasterada vist ka. Mõned kohad olid päris hirmsad ka ikka, eriti viiendal ehk mustal rajal, valisime Karoliinaga küll lühema tee, aga ühes kohas oli ikka selline tunne, et kohe-kohe kukun:D õnneks keegi võõras poiss tuli appi ka. Ühes kohas kinnitasin ennast kogemata valesti ja jäin lihtsalt rippuma:D õnneks Kiks jõudis mulle kohe järgi ja tõmbas mu ära ikka, muidu ei teagi, kuidas sealt ära oleksin saanud. Mu jaoks oli see teine kord seikluspargis käia, varem olen käinud Roosta seikluspargis. Mõlemad meeldisid mulle väga, tahaks kohe Otepää ja Nõmme omasse ka minna. Peale seiklusparki läksime Pärnusse randa, vihma pilved hakkasid vaikselt tulema, aga päike veel paistis ja otsustasime Karoliinaga kohe ujumas ka ära käia. Vesi oli niii soe! Hiljem käisime vaatamas ka, et kui soe see vesi ikkagi oli. 17kraadi?! Tundus ikka palju soojem! Veest välja tulles hakkas vihma sadama, aga mõne aja pärast saime jälle päikest võtta. Õhtul käisime veel Steffanis söömas ka, ma ei väsi seda kohta ja sealseid toite kiitmast, no niii head ja need pizzad on küll kõige paremad!
Sellised mõnusaid trippe võiks suve jooksul ikka palju-palju olla:)

No comments:

Post a Comment