Wednesday, May 29, 2013

Giordani Gold'i ripsmetušš


Olen juba päris kaua aega uut ripsmetušši kasutanud, nimelt Giordani Gold Volume delight'i. Tegelikult tahtsin ära proovida Maybelline'i the rocket'i, aga mulle meenus, et sain talvel selle Giordani Goldi ripsmetušši kingituseks, aga siiamaani polnud keegi seda kasutanud ja otsustasin seda proovida. Mulle hakkas see tušš täitsa meeldima ja nüüd olengi seda kogu aeg kasutanud. Oriflame kodulehel on selle kohta kirjas selline info:  Premiumklassi ripsmehari katab ühtlaselt ning lisab volüümi, tulemuseks on fantastilised ripsmed. Sinu ripsmed jäävad tihedad ning terved. Naudi hooldavate koostisainete toimet. Hetkel on hinnaks 10.69€, aga oriflames on tihti sooduspakkumisi.
Minule see ripsmetušš väga meeldib, tavaliselt mulle selliste harjadega tuššid ei meeldi, aga see on väga hea. Ainuke asi on see, et hari on päris suur ja mina mäkerdan silma ümbruse ikka korralikult ära:D vatitikud peavad alati varuks olema.


Ripsmetušš pikendab ripsmeid märgatavalt, eraldab nad ilusti ja ei jäta ripsmeid tükki. Vahest ma ka koolutan ripsmeid enne värvimist ja koolutust hoiab tušš väga hästi. The rocket'i kohta olen kuulnud, et ta ei hoia koolutust üldse, sellepärast teda väga proovida ei julge ka.
Veega ripsmetušš väga kergelt maha ei tule, eemaldamiseks peab kindlasti ka meigieemaldajat kasutama. Päeva jooksul ei kulu tušš üldse, minul on ta õhtuti alati samasugune, nagu hommikul peale kandes. Ei tekita ka mõne aja möödudes nahale mingeid täppe, nagu mõned tuššid tegema kipuvad. Mina pole aga ühtegi sellist veel õnneks kasutanud:D


Lootsin, et nüüd on palju rohkem aega blogisse kirjutada, kool ja eksamid läbi, aga kus sa sellega:D vahepeal mõni päev ei satugi üldse arvutisse, kui ilusad ilmad on, siis ei tahagi arvutisse tulla. Olen juba jõudnud mitu korda rannas võrkpalli mängimas käia ja tennist olen mängimas käinud, viimast tahaks veel palju-palju teha, nii meeldib tennis. Alguses ainult ei tulnud üldse välja enam eriti, aga lõpuks hakkas juba päris hästi minema:) Eelmisest nädalast hakkasin tööl ka käima, kohaks Wiigi kohvik. Nüüdseks olen 4 päeva käinud ja nii ebakindel on ikka alguses. Kuigi varem töötasin ka ettekandjana, aga ikkagi, uus koht ja kõik nii uus, lauateenindust polnud varem üldse teinud. Loodan, et saan kiiresti selgeks kõik.

2 comments:

  1. Kas see ripsmekas ei tule siis veega maha?

    ReplyDelete
  2. Tuleb küll, aga halvasti. Hiljem on silmade ümbert ikka väga must, isegi kui hoolega teha ja meigieemaldaja on kindlasti vajalik. Aga see oleneb ka kindlasti sellest, palju tušši üldse peal on, kui väga vähe, siis ma arvan, et on võimalik ainult veega see ka maha saada.

    ReplyDelete