Sunday, May 5, 2013

Lennupulm!

Eelmine reede 26.04 toimus meie kooli lennupulm! Kogu pulm ja korraldus ja kõik kokku oli ikka nii-nii vägev! Registreerimine pidi tegelikult olema HG aulas ja edasi pidime Promenaadi hotelli minema, aga millegipärast HG viimasel hetkel ütles ära meile ja ei lubatud seal ikkagi teha. Seega toimus registreerimine ka Promenaadi hotellis. Kui registreerimine ära oli, siis oli mere ääres pildistamine ja siis pulmarongile. Registreerimine oli nii naljakas, vahepeal lihtsalt kõik naersid ja kõige parem oli see, kui pruudi 'ekspoiss' püsti tõusis ja ütles, et tema pole sellega nõus! See oli tõesti väga hea:D Pulmarong oli samuti nii vinge, ma ei teagi, kas varem üldse pulmarongis olnud olen. Kunagi ema ja kasuisa pulmas vist ikka, aga siis ma olin nii pisike. Meil oli nii palju autosid ja paar korda ikka mõned trügisid meie pulmarongi vahele ka, aga väga lahe oli ikkagi. Siis käisime veel promenaadis ja läksime Promenaadi hotelli tagasi. Seal saime head süüa, õhtul hiljem kooki ka, pulma rollid jagati ära, nt Õpetaja Tuulberg oli tantsulõvi ja pidi õhtu jooksul kõikidega tantsima, enamusega vist jõudis tantsida ka:D Palju mänge oli samuti ja palju palju tantsimist, järgmine päev olid mul ka veel jalad niii valusad! Aga tõesti super lahe pulm oli, nii-nii rahule jäin:) ja näitan teile mõndasid pilte ka pulmast.


pruut ja peigmees



ekspoiss ei olnud abieluga nõus!

pulmaauto



pruudi nime ärasaatmine (tagaplaanil paistab hallipäine vanaisa!)





kägu!

No comments:

Post a Comment