Wednesday, May 1, 2013

Juuksehooldus


Näitan ja räägin teile toodetest, mida enda juuste hooldamiseks kasutan. Juukseid üritan nädalas mitte üle kolme korra pesta. Kui väga vaja, kasutan Batiste kuivšampooni, aga minu meelest on need üpriski jubedad asjad, nii et üritan tavaliselt nende kasutamisest hoiduda. Fööni kasutan harva ja sirgendajat ei kasuta ma üldse, kuna enamasti on mu juuksed pulksirged. Kunagi olin nii kurb selle üle, tahtsin endale ilusaid lokkis juukseid. Alati on ju nii, et see, mis sul on, see ei meeldi ja see, mida pole, seda tahad:D Samuti pole ma oma juukseid ka eriti värvinud, viimati mitu-mitu aastat tagasi ja tervet pead pole kunagi värvinud. Kuigi olen mõelnud, et tahaks heledaid salke, aga samas ei julge ka.. :D Viimati lõigati mul juukseid vist jaanuari lõpus, umbes 10cm ja praegu, kui juukseid vaatan, ei leia mitte ühtegi katkist otsa. Suvel tahaksin tegelikult jälle 10-20cm ära lõigata.


Rich'i juustesse jäetav Silk Oil seerum. Lubab juustele anda siidise ja sileda väljanägemise, kirgastava sära ning hooldab ja kaitseb juukseid terve päeva vältel. Teeb tõesti seda, mida lubab ja minu juustele see toode väga meeldib! Juuksed on peale seerumi kasutamist väga siidised ja mõnusad. Samas ei ole ma teisi juukseseerumeid kasutanud ja ei oska niimoodi võrrelda. Hind peaks jääma umbes 12€ kanti.


Four Reasons'i Volume booster ehk siis juuksejuure kergitaja. Lubab juustele anda rühti ja tuge ning olla eriti võimas juurekergitaja. Kiirendab ka juuste kuivamisele kuluvat aega. Kahjuks mina seda võimsat juurekergitust näinud ei ole, aga mul on ka väga pikad ja libedad juuksed, ehk lühemate juuste puhul see siiski toimiks.. Aga juuksed vist kuivavad tõesti natuke kiiremini, kui olen seda spreid kasutanud.
Label.m'i protein spray. Juustesse jäetav hoolduspalsam, sisaldab UV ja kuumusekaitset. Kaitseb ka värvi tuhmumise eest. Minule see toode meeldib, juuksed on pärast kergesti kammitavad ja siledad.


Rich'i juukselakk ja kuumakaitsevahend. Neid tooteid kasutan tõsiselt harva. Juukselakki ainult vahest juhul, kui olen omale lokid teinud, seda juhtub aga päris harva. Kuumakaitsevahendil on tõsiselt hea lõhn, nii magus ja hea! Aga ka mitte liiga magus, vaid minu meelest täiesti parajalt magus. Lakil on ka päris hea lõhn, aga vahest hakkab see mind siiski häirima, kuna ta on liiga tugev. Üldiselt aga olen mõlema tootega väga rahul.


Rich'i šampoon ja palsam. Šampoon lubab niisutada, tugevdada ja taastada kahjustatud juuksepiirkondi. Anda rikkaliku sära ja elastsuse. Palsam lubab samuti niisutada, tagada värvikaitse, muuta juuksed pehmemaks, säravamaks ning paremini käsitletavamaks. Sisaldab ka UV kaitset.
Need on igatahes vaieldamatult minu lemmikud šampoon ja palsam! Juuksed on peale nendega pesemist tõeliselt niisutatud, ülimalt pehmed ja siidised. Võin kas või kohe peale pesu oma märgi juukseid kammida, mitte mingisuguseid pusasid ei ole, tavaliselt ma märgi juukseid ei kammi. Üks halb asi on aga ka. Šampooni peal on kirjas, et sobib ideaalselt kõikidele juuksetüüpidele. Päris nii see tegelikult ei ole. Selle šampooni puhul peaks kindlasti kõige pealt ostma pisikese mini-suuruses variandi ja proovima, kas see ikka sinu juustele sobib. Kuna ma olen kuulnud paljude käest, et neile see šampoon absoluutselt ei sobi! Seega ei tasuks kohe 750ml pudelit osta. Mul on need aga kohe-kohe otsa saamas ja ma ei tea, milliseid šampooni ja palsamit järgmisena proovida. Hea meelega ostaks need samad, aga tavahind on ikkagi päris kõrge, kuskil 30-40€. Peaks ootama näiteks ilumessi:D Kes aga teab natuke odavamaid ja väga häid šampoone/palsameid, võite julgesti soovitada!

Väga palju Rich'i tooteid, aga mulle tõesti meeldivad need ja minu juustega sobivad nad ülimalt hästi! Millised on teie lemmikud juuksehooldustooted?:)

Nautige ka tänast ilusat ilma, mina sain juba esimest korda bikiinid selga! Niii hea soe oli ja täielik suvetunne tuli peale. Eile sain ka ühe suurepärase üllatuse osaliseks, nimelt võitsin armsa Anna Elisabethi blogist endale L'Occitane kehakreemi, kätekreemi ja duššigeeli, super uudis ja nii väga ootan juba kingituse kättesaamist! Minu jaoks oli see esimene kord kuskilt midagi võita ja kui ma telefoniga Anna Elisabethi blogi lugesin ja järsku enda nime sealt avastasin, siis see oli tõesti ikka väga suur üllatus. :)

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ma olen päris palju kasutanud Tigi šampoone ja palsameid kõige lemmikum oli muidugi Superstar aga seda millegi pärast enam ei ole mitte kusagil. Nüüd kasutan Tigi Catwalki sarjast, jätab juuksed hästi mõnusaks, mitte väga raskeks vaid sellised mõnusad siledad jäävad, salongides on nad natuke kallimad, aga ma olen tellinud siit lehelt, vahel on olnud isegi päris head soodukad. http://www.levelzone.ee/et/juuksehooldus/a-ampoonid/tigi-catwalk-your-highness-elevating-shampoo

    ReplyDelete
  3. Ma kasutasin ka kunagi Tigi Superstari ja see oli minu meelest ka väga hea, lõhn oli veel eriti hea! Seda kohevust andvat šampooni oleks mul küll vaja, aitähh selle lingi eest:)

    ReplyDelete
  4. Mulle ka näiteks meeldivad Tigi šampoonid ja palsamid. Hetkel oman seda http://www.mylook.ee/tigi-bed-head-urban-recovery-tweens.html, minu sirgendamisest räsitud juustele on see suurepärane abimees näiteks! :) Võin ka öelda, et muudab juuksed kohevamaks (pikad juuksed endal)ja siledamaks! Lõhn on ka super! See rich'i šampoon meeldib mulle ka! :)

    ReplyDelete
  5. Need tunduvad samuti väga head ja see šampoon lubab veel juuksed tihedamaks ka muuta, seda oleks preagu eriti vaja:D

    ReplyDelete