Wednesday, April 3, 2013

Pilte

Eelmine neljapäeva oli Noarootsis Ööpidu, kuhu Lisette ja Dagmar mind ja Helenit kutsusid. Ma ei mäleta, millal ma viimati Noarootsis käisin (peale üle-eelmise nv) ja Pürksis polnud vist kordagi varem käinud. Seega olime kohe nõus minema, sõbrannade ühikat tahtsime ka väga näha. Noarootsi läksime üle jäätee, jääteel ma pole küll ikka mitu-mitu aastat sõitnud. Lõpp oli ikka päris hirmus, aga õnneks ei jäänud kinni:D Kõige pealt läksimegi siis sõbrannade ühikasse ja natukese aja pärast juba Ööpeole. Pidu oli väga tore, ainult bändi (Külalised) me ära oodata ei jõudnudki:D hakkasime varem juba Haapsalu poole tagasi sõitma. Õhtu oli väga tore ja mõned pildid ka sellest.




Üle-eelmine nädalavahetus oli kalli Lisette sünnipäev ja ta pidas seda Teeristil (Noarootsis). Sai käia saunas ja bassein oli ka, aga kuna mina olin natuke tõbine, siis kahjuks ei saanud minna:( aga super tore õhtu oli!




Ja ükskord ammu oli Katja sünnipäev ka!



2 comments: