Sunday, March 31, 2013

NOTD: pink nails with feathers

 

Leidsin mõned nädalad tagasi youtubest video, kuidas küüntele sulgi maalida. Kuna mul polnud siis aga vajalikku sädalevate osakestega küünelakki ega piisavalt küünekivikesi, ei hakanud ma järele proovima. Ungaris aga leidsin H&Mist sellise küünelaki ja koju jõudes tahtsin kohe ka oma küüntele suled maalida. Kõikidele küüntele ma sulgi teha ei tahtnud, muidu oleks asi kuidagi väga kirjuks vist läinud. Muidugi ei tulnud mul kohe nii hästi välja kui videos, aga ma jäin täitsa rahule:) Mulle meeldib vahest ikka midagi küüntele juurde ka maalida, et nad ei oleks kogu aeg tavalised ühevärvilised.


Kasutasin selliseid küünelakke. Bella Oggi One week toonis 9, H&M'i küünelakk toonis stay golden ja Delia art peenikese otsaga küünelakk, pealislakina kasutasin nagu ikka ORLY top 2 bottom.

Lõpetuseks video, kuidas selliseid sulgi küüntele maalida:


See on ju imelihtne, proovige järele:)

No comments:

Post a Comment