Friday, April 12, 2013

ELF'i küünelakid

toonid vasakult: mango madness, fire coral ja mint cream

Tahan teile näidata oma kolme ELF'i küünelakki ja natuke neist rääkida ka. Täishind on neil 2.5£, aga mina olen kogu aeg tellinud siis, kui on soodukas -50% ehk siis on nad maksnud umbes 1.5€. (Hetkel on ka soodukas käimas!!) Küünelakkidel on küll mõningaid miinuseid, aga kui arvestada ka nii odavat hinda, siis võib rahule jääda. Toonidega olen ka rahul, eriti meeldib mulle mint cream, super kena toon ja nii mõnusalt kevadine! Püsivus on lakkidel küllaltki hea, minul on tavaliselt vastu pidanud 4-5 päeva. Suureks miinuseks on aga see, et nad kuivavad niii aeglaselt. Ma pole mitte ühegi teise küünelaki puhul märganud, et ta nii aegalselt kuivaks. Üle kahe kihi ma kindlasti panna ei soovitaks, muidu vist võibki ootama jääda, millal ta ükskord ära kuivab. Kui panna jällegi üks õhuke kiht, siis ta jääb läbi kumama. Ei tea, kas küünte kiirkuivatajad siinkohal aitavad, olen juba ammu endale ühte osta tahtnud.


See lakk on teisest kahest lakist palju vedelam, liiga vedel. Ebamugav on küüsi lakkida, kui lakk on väga paks, aga veel ebamugavam on, kui ta on liiga vedel. Paned omaarust normaalse koguse lakki küüntele, aga lakk lihtsalt valgub küünenahkadele ja pärast on nii palju vatitikuga puhastamist. Viimane kord oli eriti tüütu, varem ma seda nii hullusti täheldanud polnudki. Pildil on üks õhuke kiht peal ja mõne küüne pealt on näha, et katvus ei ole väga hea. Ma ei tahtnud mitut kihti ka panna, kuna ma lihtsalt ei jaksa siis nende kuivamist ära oodata:D


Siin pildil on peal samuti üks lakikiht, aga palju paksem. Seda lakki olen kasutanud kõige kauem, võib-olla sellepärast ei ole ta enam nii vedel, aga samas ma ei mäleta ka, et ta kohe alguses liiga vedel olnud oleks. Selle laki miinuseks on aga tema hari. See võib küll olla ainult minu küünelakil, aga mine sa tea.. Nimelt on harjas mõned teistest erineva pikkusega karvakesed ja see teeb lakkimise päris palju ebamugavamaks. Aga toon on lihtsalt nii ilus, et ma ei saa seda kasutamata jätta. Ükskord oli ka selline lugu, et lakkisin õhtul enne magama minekut küüned ära, olin vist pannud tavalisest paksema lakikihi.. igatahes hommikul üles ärgates polnud lakk ikka veel täielikult kuivanud!


Viimase kohta mul eraldi midagi välja pole tuua, olen seda tooni kasutanud ka kõige vähem. Toon mulle iseenesest meeldib ja hari on ka korralik, teised aga lihtsalt meeldivad rohkem:)

Seega, kes ootab küünelakilt head katvust ja kiiret kuivamist, siis neile ELF'i küünelakid ei sobiks. Kes on aga kannatlik, siis nende jaoks oleks lakk väga okei, kuna püsivus on tal ju üpriski hea.

Millised on teie kogemused ELF'i küünelakkidega?:)

No comments:

Post a Comment