Saturday, May 31, 2014

Suvi:)

Kuna ma lähen suveks Hawaiile, siis tegin endale uue BLOGI! Loodan sinna hästi palju kirjutama hakata ja pilte panna, kuidas see aga õnnestub, seda saab näha hiljem:D Nett seal vist kõige parem pole, piltide üles laadimine võtab väga kaua aega ja kindlasti on niii palju muid asju teha, et lihtsalt blogi jaoks aega ei jätku, aga ma väga üritan!:)
Seega siia blogisse ilmselt enne sügist enam uusi postitusi ei tule, kes aga tahab minu Hawaii tegemistega kursis olla, siis selleks on minu Hawaii blogi:)

3 comments:

  1. Kui blogisse ei kirjuta, siis kirjuta vähemalt kuhugi märkmikusse üles asjad, et tagasi tulles edasi jutustada onjuuu :))

    ReplyDelete
  2. Ma polnudki mõelnud selle peale, aga peaks tõesti mingi märkmiku ka ikka kaasa võtma, äkki kirjutan sinna:)

    ReplyDelete