Thursday, March 13, 2014

Titanicu näitus

Olen juba pikemat aega tahtnud Titanicu näitusele minna ja pühapäeval lõpuks saingi. Käisime Majandusteaduskonna üliõpilasnõukogust osadega Lennusadamas Titanicu näitusel:)
Meil oli giid ka ja seega me ei pidanud kuskil pikas järjekorras ootama, inimesi oli seal ikka meeletult palju. Mina jäin näitusega väga rahule, sain palju uut ja huvitavat teada ja mulle väga meeldis. Vahepeal küll giid rääkis ülikiiresti jutu ära ja siis seda väga ei jõudnudki lugeda, mis seina peal veel kirjas oli, hiljem saime küll uuesti põnevad kohad jälle läbi käia. Alguses saime endale ka Boarding pass'id, mina olin üks vanem inglanna, kellel oli palju lapsi ja kes kahjuks ellu ei jäänud. Näitus kestab veel märtsi lõpuni, seega, kes pole veel käinud, soovitan väga minna:)




Selline nägi välja I klassi kajut





Jäämägi

Selline nägi välja III klassi kajut
Allveelaevas ''Lembit''

No comments:

Post a Comment