Saturday, November 30, 2013

Kingitused

Näitan teile mõningaid kingitusi, mis mulle sünnipäevaks kingiti:)


Hommikul äratati mind üles koogi ja 20ne roosiga, pidin kohe ka midagi soovima ja küünlad ära puhuma. Koolis tegid armsad kursaõed mulle üllatuse ja kinkisid mulle sellise šampuse, mida üleval olevalt pildilt näete, niii lahe ja armas oli see lihtsalt. Tuju oli kohe terveks päevaks hea tänu sellistele üllatustele:) 


Juba ammu olen omale uut lõhna tahtnud, aga üldse ei suutnud otsustada, millist ma ikkagi tahan. Steven kinkis mulle sellise komplekti ja see lõhn on minu arvates väga-väga hea, pudel näeb samuti nii kena ja luksuslik välja. 


Mõned kingid, mis sõbrannadelt sain. Kinkekaarte meeldib mulle alati saada ja nende voucherite üle oli mul eriti hea meel, jumestuskoolitusele olen tahtnud juba ammu minna ja šokolaadimassaaž, mmm.. nii mõnus:)
Samuti on mul nüüd ka uus digikaamera, tegime vanaemaga väikse vahetuse, tema kinkis mulle uue digika sünnipäevaks ja mina andsin enda vana talle:D Valisin välja Canon Powershot SX260 HS'i, minu arvates teeb väga häid pilte, olen väga rahul selle valikuga. Digikal on ka kalasilma efekt, mis on minu arvates eriti lahe:)

No comments:

Post a Comment