Saturday, October 12, 2013

Ilumessi saak


Käisin ka eelmisel nädalavahetusel Ilumessil ja siin on asjad, mis ma sealt ostsin. Väljaarvatud Garnieri näokoorija, mille ostsin hiljem Kaubamajast, kuna messilt näokoorijat ei leidnud. Teadsin ainult, et tahan omale kindlasti mingeid häid šampooni ja palsamit, aga muud ostud nii väga planeeritud ei olnud. Tangle teezer'it on nii palju kiidetud ja kui nägin, et see on seal soodushinnaga, siis mõtlesin, et miks ka mitte omale see osta ja siiamaani pole selles ostus pettuma pidanud. Väga-väga hea toode. Valikus olid ka kompakt versioon ja dušši all kasutamiseks mõeldud versioon, aga ma otsustasin ikkagi tavalise kasuks. Kompakt versioon oli nii pisike ja minu juuste kammimine sellega võtaks vist väga kaua aega. Bed head'i šampooni ja palsamit olen korra jõudnud kasutada ja juukseid olid peale pesu nii pehmed, rääkimata lõhnast, super hea. Veel pehmemaks ja veel paremini hakkasid nad lõhnama peale Macadamia niisutava juustessejäetava kreemi kasutamist, selle lõhn on tõesti imehea! Ainuke ost, millega ma rahul ei ole, on China glaze'i küünelakk. Olen nendest küünelakkidest nii palju head kuulnud ja arvasin, et see küünelakk on midagi sarnast OPI lakkidele. Pidin aga väga pettuma. Väga halb katvus, halb püsivus, juba järgmisel päeval peale lakkimist oli mõnest kohast lakk maas ja värv mulle samuti väga ei meeldi, poes tundus nii ilus heleroosa lakk olevat, aga lakkides on täielikult neoon-roosa.. Ainuke pluss on see, et lakk kuivab väga kiiresti. Maksis ta ainult 3,5€, tegelikult on nad vist kuskil poole kallimad? täpselt ei tea ka. Äkki messile olidki siis müügile pandud tooted, mis on kas väga kaua seisnud või ma ei tea, mis muu veaga.. loodan, et muidu on china glaze'i lakid ikka paremad, aga kallima hinnaga osta ei julgeks küll. Oleksin tahtnud osta ka beauty blenderi, hind tundus siiski liiga krõbe.. jätsin selle ostu mõneks teiseks korraks:)

4 comments:

  1. Olen ka muidu kuulnud palju head China glaze'i kohta aga peale ilumessi jäi nii mõneski blogis silma, et katvus on päris kehv ja püsivus samuti ning ka üks mu sõbranna rääkis seda. Tema ei ostnud seda lakki muide ilumessilt. Ise ei ole proovinud ja nüüd vast ei raatsi osta ka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen varem ainult head kuulnud.. aga see lakk ei vääri mu meelest isegi 3,5eurot, Colorama lakid saab ka odavamalt kätte ja need on ikka kordades paremad.

      Delete
  2. Ma kunagi hästi ammu kirjutasin sellest lakist kui ma veel igasugu iluasjadest rääkisin ja ausalt China Glaze lakid on head sellepärast, et neil on NIIII PALJU värve, ja see on ka nende ainus eelis OPI ees minu arvates. CG lakid püsivad ainult siis hästi peal mul (ja mul tavaliselt püsivad lakid 2-3 nädalat peal pmst ühegi defektita) kui kasutan OPI alus ja pealislakki ja nendega just ei koonerda... aga asi pole ikka üldse seda väärt, isegi Rimmeli jms lakid on minu arvates paremad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, arvan ka täpselt sama moodi. Ilma alus- ja pealislakita on juba järgmisel päeval osadest kohtadest lakk maas, tavaliselt ma alus- ja pealislakki ei kasuta, aga selle laki puhul peab seda küll kindlasti tegema. Siis sul on ikka eriti vedanud, et lakid nii kaua peal püsivad:) tegelikult mul OPI lakid püsiksid ka mitu nädalat vist, aga kui kuskil nädal on peal olnud, siis on juba päris palju välja kasvanud ja võtan laki ikkagi maha.

      Delete