Saturday, August 24, 2013

Bulgaaria! 4.-5.päev

4.päev
Ärkasime varakult, et siis ruttu hommikust süüa ja bussi peale jõuda. Alustasime umbes kahe tunnist sõitu Nessebari. Enne Nessebari jõudmist sõitsime bussiga läbi ka Bulgaaria kõige suuremast kuurortist-Sunny beach'ilt. Alguses näitas giid meile Nessebari tähtsamad kohad ära ja rääkis natuke ka poolsaare kohta ise. Peale seda saime lõunasööki ja siis oli meil vaba aeg, et Nessebaris ise ringi vaadata. Kuna poolsaar on pisike, ühte pidi 300m ja teistpidi 800m, jalutasime me selle suhteliselt kiiresti läbi. Kõik tänavad olid muidugi ka poekesi täis, aga nende läbi käimisele me väga palju aega ei kulutanud, oma kuurortis ju täpselt sama kaup. Paari tunni pärast saime grupiga kõik kokku jälle ja giid viis meid veine degusteerima. Nelja veini degusteerisime ja esimene neist oli küll tõsiselt hea valge vein, seda ka enamus ostsid omale kaasa ka. Peale seda alustasime tagasisõitu Golden sands'i ja kohale jõudsime juba enne õhtusööki. See päev oli hotelli õhtusöögiks enamjaolt kala tooted ja valikus olid ka sinimerekarbid, seda küll imestasime:D kahjuks aga nendele polnud üldse maitseaineid lisatud ja mulle tavalised karbid ei maitsenud. Peale õhtusööki tegime väikse jalutuskäigu, nagu ikka:)

vahepeatus Nessebari sõites

5.päev
Nii varakult ärkama ei pidanud kui eelmine päev, aga natuke varem ikka. Peale hommikusööki tuli meile kohe hotelli ette džiip järgi ja läksime džiibi safarile. Saime omale päris hullu juhi, kogu aeg tegi seal igast trikke ja nalja sai päris palju. Kuskil metsa sees oli kogunemine ja kui kõik džiibid kohale jõudsid, siis oli minek. Vahepeal tehti ka peatuseid, kokku neli tükki. Esimeses peatuses nägime ilusat vaadet Golden sands'i kuurortile ja grupijuht rääkis ka meile, mis me edasi teeme ja muud informatsiooni. Siis oli peatus, kus saime mett maitsta ja osta, hiljem ka väike peatus, kust sai väikest näksi osta ja siis juba viimane peatus ehk piknik. Peale söömist tehti meile ka väike etteaste džiibijuhtide poolt, laulsid ja tantsisid. Džiipidega sõit ise oli väga lahe, mulle tõsiselt meeldis ja kuna meie juht selline hull oli, siis tavaliselt kui sai kuskilt kergemat teed mööda minna, valis ta ikkagi selle raskema:D Hiljem hotelli jõudes olime korralikud tolmurullid ka, mööda metsavahe teid seal sõites ikka väga tolmas, aga väga lahe oli siiski! Hotelli tagasi viidi meid juba kuskil kella 3 paiku ja siis läksime Steveniga muidugi basseini äärde vedelema jälle ja õhtul käisime ranna ääres jalutamas, nägime ka show'd, mis suure kasiino ja hotelli juures toimus.