Monday, February 18, 2013

Ebay: expectation vs reality

Olen mitu korda tellinud ebayst, alles hiljuti tellisin ka ja enamus asjad olen juba kätte saanud. Näitan teile mõningaid asju, mis ma tellinud olen, milline on pildi peal olnud ja milline tegelikult. Mina olen enamuse oma tellitud asjadega väga rahule jäänud. Suvel küll tellisin kleidi, mis ei olnud üldse selline, nagu pildi pealt tundus ja selle sain ilusti tagasi saata ja sain raha tagasi. Eelmine aasta tellisin Urban decay Naked lauvärvidepaleti, aga seda ma kätte ei saanudki. Selle hind oli ka kahtlaselt odav ja ma arvasin kohe, et õige asi olla ei saa, hind oli umbes 15€. Tahtsin aga ikkagi tellida ja oligi nii, et kohale ei tulnud ja kasutaja, kelle käest selle tellisin, kustutas oma konto ära. Sellest rahast jäingi ilma. Nüüd aga olen natuke targem ja kalleimaid asju ostan kindasti ainult top-rated müüjatelt.
Kõige rohkem ma vist olengi ebayst kõrvarõngaid tellinud.


Vasakul on ebay pilt ja paremal minu tehtud pilt. Täpselt samasugused nagu pildilt tundusid, ainult minu tehtud pilt tuli vääga halb:D



Nende kõrvarõngastega sain kaasa ka sellised armsad pakid, kõrvarõngastega olen ka väga rahul.


Mingi aeg mulle vist väga meeldisid öökullidega kõrvarõngad.. :D Need on päriselt ka samasugused väga läikivad ja ilusad nagu ebay pildil (ülemine).


Üleval ebay pilt ja all need kõrvarõngad, mis mina tellisin. Need tellisin juba mõni aeg tagasi, väga meeldivad. Kabuki brush'iga olen ka niii rahul, see on ülimalt pehme ja mõnus!


Lõpetuseks kell, mis on ka päriselt täpselt samasugune nagu ebay pildil.

Ma arvan, et nende asjade peale läks kokku umbes 15€ või isegi vähem. Minu meelest väga hea sellise raha eest nii palju asju saada ja veel ilusaid:)
Ebayst olen tellinud ka mitu telefoni ümbrist, neid on sealt eriti hea tellida, kuna seal on nii suur valik ja poes on hinnad niivõrd palju kallimad. Ei tohiks ka erilist muret olla, et on erinev kui pildil.

No comments:

Post a Comment