Saturday, December 29, 2012

Pilte ja natuke juttu


 Mõned nädalad tagasi oli kalli Heleriini sünnipäev, tähistasime tema 19ndat sünnipäeva:) Väga väga mõnus õhtu oli ja tore seltskond.
Osake minu kingist Heleriinile.
Heleriini jõulukingitus mulle, see tee on super hea! ja kommid on samuti head:D
Punane huulepulk vist ei ole ikka väga minu teema.. või siis pean veel otsima omale sobivamat tooni.
Heleriiniga neljapäeva õhtu Reval cafes. Kõrvallauas jõulupidu pidav seltskond saatis meile lihtsalt veini, väga armas:D
Sain omale lõpuks lõuendi!! Nii nii kaua olen tahtnud seda omale ja 2 kindlat asja oli, mis pildi puhul olema pidid-päikeseloojang ja palmid. Musi jõulukink mulle (väga hästi läheb jõulude kokku:D aga sellist ma tahtsin)
Täna sain kalendrid kätte! Nii lahedad ikka, alumine on vanaemale jõulukingiks ja pealmine mulle musi poolt. Loodan, et vanaemale ka meeldib, saab küll natuke hiljem, aga pole hullu. Mulle väga meeldivad mõlemad.
Jõuluballil oma kallite tüdrukutega ja üks kallis tüdruk Dagmar on puudu ka. Aga jõuluball ise oli täitsa tore, jäin rahule:) Teema oli muinasjutt ja alguses oli nii hea see, kui seisime Lisettega peegli juures ja järsku tuli kuskilt hääl ''Peeglike, peeglike seina peal, kes on kauneim kogu maal?'' õpetajad olid ka nii vaimustuses sellest.
Jõulud on nüüdseks läbi, möödusid nad täitsa hästi. Teisipäeval käis tädi oma perega meil külas, kuna aga vanaema oli tööl, siis kinke veel ei jaganud. Käisime hoopis kelgutamas:D Kolmapäeval tulid samuti tädi oma perega külla ja vanaema ja onu ka. Siis sõime, lugesime luuletusi ja jagasime kinke. Hiljem käisime veel bowlingut mängimas ja siis läksin Steveni juurde, kus ka natuke jõule tähistati. :)

Juba ülehomme on vana-aasta õhtu. Nii kiiresti on see aasta ikka möödunud, uskumatu.
Ilusat vana-aasta lõppu teile ja meeldejäävat aastavahetust!

No comments:

Post a Comment