Saturday, November 24, 2012

Sünnipäev!

Mul oli 22.novembril sünnipäev ja sain 19.aastaseks. Mäletan nii hästi, kuidas ma niii väga 18.aastaseks tahtsin saada nagu see oleks alles hiljuti olnud ja nüüd juba 19, uskumatu:D Koolis oli sellel päeval nii tore, sain nii palju õnnesoove ja kallistusi. viimases tunnis hakkasid Elina ja Greete oma ''esitlust'' tegema ja järsku vaatasin, et misasja, miks minu nimi seal on? Tuli välja, et see oli hoopis üllatus mulle ja siis hakkasid kõik laulma ja Mairi tuli õhupallidega, nii armas oli see:) Sünnipäeva pidasin eile bowlingu all ruumides ja minu meelest oli väga tore:) seltskond oli väga mõnus ja kõik oli tore. Täna käisid sugulased külas ja pidasime nendega ka sünnipäeva ära. Hetkel mul sünnipäevast veel pilte pole, aga kui neid saan, siis näitan mõningaid teile ka. Praegu tahtsin teile näidata mõningaid kingitusi, mis ma sain. Põhiline kink oli ikkagi raha, aga mõned asja sain ka:)

Saingi omale Joik'i lõhnaküünlad! Mõlemad on väga head, aga minu vaieldamatu lemmik on see vasakpoolne, lihtsalt super hea lõhnaga, nii magus ja hea.
Ma polnud varem üldse kuulnudki, et selliseid tahkeid šampoone tehakse. Väga põnev ja varsti tahan järele proovida.  
 sünnipäevakaardid ja seal üleval oleva ümbriku sees on põhiline-the body shop'i kinkekaart!
Muidugi sain ka šokolaadi, komme ja lilli. Musi kinkis mulle 19 punast roosi, nii armas:)

No comments:

Post a Comment